23.11.2013

Meillä saa kölliä pöydällä.

- Äiti, jos mä kiipeen tohon pöydälle köllimään ja sit sä voit ottaa musta hyvin kuvia! Sit mä laitan tähän pöllön päälle mun käden ja näytän, että oon kolme vuotta. Ja sit mä näytän ihan pöllöltä! 

- Äiti, miks sä muuten aina otat valokuvia?

- Ai pitikö tän paidan olla Ahmalle? Mut me voidaan käyttää tätä ihan hyvin molemmat, eikö niin?

- Mikshän mulla oikeestaan on kieli?

Kolmevuotias on hulvaton, on alkanut kyselemään. Aurinkoinen, toimelias ja valtavan tempperamenttinen sekä kova huutamaan jos sille päälle sattuu. Kerrassaan hervotonta seuraa. 
Hän odottaa maaliskuussa koittavia syntymäpäiviään, aikoo kutsua sinne ainakin isosiskon kummitädin. Mutta koska ennen sitä on joulu ja silloinkin saa lahjoja niin on hyvä ensin toivoa joululahjat ja sitten vasta synttärilahjat, kuulemma. Koska Aurinko tykkää leikkiä postitätiä hän tahtoo joululahjaksi oman postilaatikon. 

Joululahjapuuhia on tullut tuumailtua tässä muutenkin, koska niin se vaan on, että lähestyy se sieltä ja jotain itse tehtyä olisi kiva kääräistä pukinkonttiin. 




3 kommenttia:

  1. meillä kulkee välillä reitti ruokapöydän yli,minun ei sentään tarvitse siitä kulkea vaan saan mennä ihan lattiaa pitkin.
    Ihastuttava pötköttelijä:-)

    VastaaPoista
  2. "Äiti, miksi sä meet aina tietokoneelle sen jälkeen kun oot ottanu kuvia"..kuulin tässä yhtenä päivänä! :D

    VastaaPoista
  3. Kolmevuotiaat ON aika hulvatonta seuraa, pakko myöntää. Mun suosikkikyssäri tässä männä päivänä oli: "Äiti, miksi silmät ei nää suuhun?"

    VastaaPoista